Napenergia Plusz Program - Projektmenedzsment és pályázati adminisztráció
Nyertes pályázatok teljes körű pályázati adminisztrációja!
Pályázati projektmenedzsment szolgálgatásunkkal minden terhet leveszünk a válladról!
Napenergia Plusz Program
Teljes körű ügyintézés a „Tárolóval kiegészített lakossági kiserőművek” pályázathoz
Magánszemélyek és kivitelezők részére is!
Már nyertes pályázók részére, az elszámolástól a zárásig
Mit tartalmaz a pályázati projektmenedzsment szolgáltatás?
A Napenergia Plusz Program nyertes pályázóinak rengeteg adminisztratív feladata keletkezik. Mi átvállaljuk ezek nagy részét, hogy neked csak a fejlesztésre kelljen figyelned!
A következő ügyintézéseket végezzük el helyetted:
- Előleglehívás ügyintézése
- Támogatási kérelem módosítások
- Kivitelezőváltás rögzítése és kezelése
- Elszámolások, kifizetési igénylések elkészítése
- Beszámolók beadása a támogatási időszak alatt
- Hiánypótlások, tisztázó kérdések megválaszolása
- Fenntartási jelentések, monitoring adatlapok elkészítése
- Kapcsolattartás a kivitelezőkkel és a támogató hatósággal
- Dokumentumlista összeállítása, ellenőrzése, rendszerezése
Kivitelezőváltás? Mi abban is segítünk!
Amennyiben a korábbi kivitelező nem tudja teljesíteni a vállalt munkát, megbízható és tapasztalt új partnerekkel állunk rendelkezésre:
- Több mint 80 napelemes rendszer sikeres projektzárása
- Prémium minőségű napelemes eszközök
- Gyors, precíz kivitelezés, átlátható dokumentációval
Díjazás – Fix, átlátható költségek
Projektmenedzsment szolgáltatás díja:
100.000 Ft + ÁFA
Az összeg a szerződéskötést követően válik esedékessé.
További, személyre szabott csomagajánlatok elérhetők – kérd munkatársaink segítségét!
📞 Kapcsolatfelvétel és információk
Csatlakozz Facebook csoportunkhoz: Napenergia Plusz Program
Kövess minket:
❓ GYIK – Gyakori kérdések a Napenergia Plusz pályázati adminisztrációval kapcsolatban
🔹 Mit jelent a projektmenedzsment szolgáltatás a Napenergia Plusz Programban?
Ez azt jelenti, hogy minden pályázati, elszámolási, beszámolási feladatot átvállalunk, így Önnek nem kell a bürokráciával foglalkoznia – csak a kivitelezésre koncentrálhat.
🔹 Kivitelezőváltás esetén is tudnak segíteni?
Igen! Ha gond adódik a korábbi kivitelezővel, megbízható, műszakilag felkészült csapatot ajánlunk, akik a program szabályainak megfelelően tudják teljesíteni a munkát.
🔹 Mennyi idő alatt intézik az előleglehívást vagy elszámolást?
Tapasztalataink alapján gyorsan, hatékonyan dolgozunk. Minden esetben a határidők betartása az elsődleges, így az Ön támogatása nem csúszik.
🔹 Mi történik, ha hiánypótlást vagy tisztázó kérdést kapok?
Ne aggódjon, ezeket is mi kezeljük! Ön csak megkapja tőlünk a jóváhagyásra váró válaszokat, mi intézzük a beadást is.
🔹 Milyen dokumentumokra lesz szükség az elszámoláshoz?
Minden dokumentumot mi állítunk össze és ellenőrzünk. Önnek csak az eredeti számlákat, kivitelezői igazolásokat kell eljuttatnia hozzánk.

